Mobilmarkedsføring Direkte mot ditt segment

Hvorfor mobilmarkedsføring

Mobilmarkedsføring gir en unik mulighet for å nå kunden der den befinner seg. Mobilen som en markedsføringskanal gjør det mulig å segmentere kunder for å spisse budskapet.

  • Måle responsen på en kampanje
  • Som en del av markedsmixen
  • Bygge kundedatabaser
  • Effektivisere markedsføringen

 

Eurobates unike segmenterte samtykkedatabase

Eurobate besitter en av Norges største og mest unike segmenterte samtykkedatabaser på 350 000 medlemmer. Databasen er bygget opp over flere år, og er en unik mulighet for bedrifter til å sende ut en kampanje direkte mot sine kunder. Bedriften har mulighet for å segmenter på alder, kjønn og geografi. Dette er en unik mulighet til å sende ut et budskap direkte til over 350 000 brukere i Norge som har akseptert å motta et budskap.

Søk i basen
 

Fordeler Mobilmarkedsføring

Målbarhet

Gjør det enkelt å måle responsen på kampanjer og gir oversikt over bedriftens segment. Vårt online statistikksystem gir bedriften full kontroll på innkommen respons, tidspunkt og inntekter. Ved bruk av adresseoppslag får bedriften mulighet for å segmentere for fremtidig dialog med kundegruppen og spissing av budskapet.

Oppbygging av kundebaser

Utsendelse til databaser der budskapet gir en gitt merverdi for kunden meget effektivt. Bedriften kan sende ut til sin egen kundebase eller bruke Eurobate sin segmenterte samtykkedatabase på 320 000 medlemmer. Vi har også tilgang på andre databaser med mulighet for utsendelser. Mobilen er med oss hele tiden og smarthphone har økt bruken av mobilen. Det er viktig å spisse budskapet og vise verdien for kunden da sluttbruker bruker kort tid på å vurderer innholdet.

Kostnadseffektivt

Løsningen er en kostnadseffektiv markedsføringskanal som gir bedriften økt ROI. Bygging av kundedatabase gir en unik mulighet for interaksjon med kunder som ønsker å komme i kontakt med din bedrift. Det koster fem ganger så mye å få nye kunder, som å behold eksisterende. Med SMS Respons gjør kunden en aktiv handling, og tenderer til å bli mer lojale.

 

Bruk i markedsmixen

1. Direkte reklame

Utsendelse til database, via egen kundedatabase eller Eurobate sin segmenterte database på 350 000 medlemmer

2.Finn kjøpere

Skape interesse og engasjement med kunden. Dette oppfordrer til interaksjon, gjør det enkelt å måle responsen og effektiven på markedkampanjer.

3.Gjenkjøp

Bygging av kundedatabase for utsendelse av tilbud og informasjon til mottaker. Det koster fem ganger så mye å få nye kunder, som å behold eksisterende.

Mobilen som kommunikasjonskanal

  • SMS blir lest med en gang
  • Personlig kanal
  • Skaper interaktivitet
  • Når riktig kunde på riktig sted til riktig tid
  • Høy responsrate
  • Kunden bruker kort tid på å vurdere innholdet
  • Spisser budskapet
  • 75 % av alle markedsførere i USA planlegger å bruke mobil i deres marketing mix, ifølge Forrester Research

 
PRODUKTARK

Kontakt oss

Har du spørsmål om våre produkter og tjenester hjelper vi gjerne til med å finne løsninger for deg og din bedrift. Ta kontakt for en uforpliktende samtale med oss.

Ditt navn (obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Emne

Melding